Köpekleri Burda Gezdirme Diyen Adamla Sözlü Tartışma KAVGAYA SEBEP OLDU!!

  Показвания 4,218,043

Pitbull Ailesi TV

преди година

Köpekleri Burda Gezdirme Diyen Adamla Sözlü Tartışma yaşadık birşeyler kullanmıştı kafası güzeldi ortam gerildi!!

Video'yu beğendiyseniz beğeni bırakıp , ufağından yorum atıp ve birde abone olursanız çok sevinirim. Sende Pitbull Ailesinin bir ferdi olmak istiyorsan abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutma her geçen gün daha iyisi için Pitbull Ailesi TV !
Köpek Değil Evlat Niyetine Besliyoruz!!
- Pitbull Ailesi TV
..Reklam,İşbirliği ve Önerileriniz İçin (Business)..
pitbullailesireklam@gmail.com
- Bana Ulaşabileceğiniz Sosyal Medya Hesaplarım -
Facebook Hesabım ►Tayfun Demirci - bit.ly/2iDZuVX
Instagram ► pitbullailesitv
Skype► mr.tayfun331
Lütfen ;
- Yorumlarda saygılı olup küfür ve hakaret edenleri spam olarak işaretleyiniz.
- Kanal tanıtımı ve reklam yapmak yasaktır.
Köpek Eğitimi , Köpek Çiftliği , Pitbull Attack , Pitbull Çiftliği , Pitbull Türkiye , Guard Dog , Köpek bakımı , En Güçlü Köpekler , Pitbull tv , Pitbull Ailesi Tv , Tayfun Demirci , Köpek Videoları , Köpek Yavrusu , Pitbull Yavrusu , Husky , Sibirya Kurdu , Pitbull Puppy , vlog , beyaz pitbull tyson , pitbull , korsan pitbull , strongest , pitbull vs pitbull amstaff köpek havlaması sohbet gamedog american bully alman kurdu apbt

Коментари
Pitbull Ailesi TV
Pitbull Ailesi TV преди година
Köpekleri Burda Gezdirme Diyen Adamla Sözlü Tartışma yaşadık birşeyler kullanmıştı kafası güzeldi ortam gerildi!! Video'yu beğendiyseniz beğeni bırakıp , ufağından yorum atıp ve birde abone olursanız çok sevinirim. Sende Pitbull Ailesinin bir ferdi olmak istiyorsan abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutma her geçen gün daha iyisi için Pitbull Ailesi TV ! bu arada beni instagram'dan takip ederseniz çok sevinirim arkadaşlar :) instagram.com/pitbullailesitv/- instagram.com/tayfundemircitv Yeni Kanalım (Abone Olmayı Unutmayın) - bgpost.info/post/4LuamKzHmI2g1ac/video Video'yu beğendiyseniz beğeni bırakıp , ufağından yorum atıp ve birde abone olursanız çok sevinirim. Sende Pitbull Ailesinin bir ferdi olmak istiyorsan abone olmayı ve bildirimleri açmayı unutma her geçen gün daha iyisi için Pitbull Ailesi TV ! Köpek Değil Evlat Niyetine Besliyoruz - Pitbull Ailesi TV
Orhan Arslan
Orhan Arslan преди 3 дни
Abi seninde gezdirme Hakk'ın var kendileride gezdirmesin oazaman🤔🤔🤔🤔
Nesibe Bulun
Nesibe Bulun преди 5 дни
🦮🦮🦮🦮🦮🦮🐕‍🦺🐕‍🦺🐕‍🦺🐕‍🦺🐩🐩🐩🐩🐕🐕🐕🐕🐕🐕
Erkan Zor
Erkan Zor преди 7 дни
Abi sen onlara kafa takma Allahtan orda yavrular vardı ama orda tyson gidecekti
mehmet buluş
mehmet buluş преди 14 дни
Evet de sen roblox oynuyonmu ya oynuyorsan adını yazsana eyer oynuyorsan ya
BERAT KABAY
BERAT KABAY преди 15 дни
Zaten doğru söylüyon abi adamın kafası güzel olduğu şurdansda belli adam bi saattir gülüyo
Didem Koyunsatan
Didem Koyunsatan преди час
Bence tayfun abi haklı değil
OYUN KAFASI
OYUN KAFASI преди час
Benimde abi kanalima abone olurmusun
OYUN KAFASI
OYUN KAFASI преди час
Massalah abi gobeklerine cok iyisin aboneyim sana bildirleride actim abi seviliyosun
EFE tangüner
EFE tangüner преди ден
Adam*bne liğin daniskasına vurdu
Mehmet Çanga
Mehmet Çanga преди ден
Abi nerede otruyosun
Umut efe ÇAYLAK
Umut efe ÇAYLAK преди ден
Video kurgu diğer adam sabahtan veri gülüyo
Semiha Kayıhan
Semiha Kayıhan преди 2 дни
Abi bende çok köpekle çok iyi olur da güzel oldu ve bu nedenle çok iyi bir başlangıç yaptı ki çok güzel olmuş
roblox oyuncusu
roblox oyuncusu преди 2 дни
Abi senin sayende kopek lerden cok korkuyidum simdi gıram bile korkmuyorum ALLAH razı olsun
Melih Altın
Melih Altın преди 2 дни
Abi seni 3nes Batuhan yorumunda gördüm çok beğendim köpeklerinin tüyü kadar ömrü olsun
gamer delisi
gamer delisi преди 3 дни
Abi MARLA İLE YAPAR MISIN
HÜSEYİN ATA AĞA
HÜSEYİN ATA AĞA преди 3 дни
Haberde cıktı görmedin mi
HÜSEYİN ATA AĞA
HÜSEYİN ATA AĞA преди 3 дни
Abi pitbul gezdirmek yasak para cezası
Serdar altıntop
Serdar altıntop преди 3 дни
Sabrına hayran kaldım. Videolar çok kaliteli (konu olarak)
Hamza Kadirogluu
Hamza Kadirogluu преди 3 дни
Kurgu
meltem menguc
meltem menguc преди 4 дни
Maşallah
Serkan Ermiş
Serkan Ermiş преди 6 дни
Maşallah maşallah
Zeynep Arslan
Zeynep Arslan преди 7 дни
Maşallah
Coşkun Ece
Coşkun Ece преди 8 дни
Ne yani şimdi bu kurgu degilmi yani
Senay Ozkandemir
Senay Ozkandemir преди 9 дни
hepsi çok güzel Maşallah
Enes Kaya
Enes Kaya преди 12 дни
Maşallah
Emir ekiz
Emir ekiz преди 13 дни
Bi yumruk acaktın
Emir ekiz
Emir ekiz преди 13 дни
Abi o tarışma cikatı sana şekil yaptın
Yiğit Atik Atik
Yiğit Atik Atik преди 13 дни
Maşallah nazar değmesin
nuri oruç
nuri oruç преди 14 дни
abi çok güzel flaşh tv
edanur bulut
edanur bulut преди 14 дни
Helal olsun
BERAT KABAY
BERAT KABAY преди 15 дни
Abi ben eskiden 5 yaşında bitane tanıdığım binin köpeği üstüme koştu bişi olmadı😏O adam harbi yanlış biliyo senin bir köpeğin bile bir çocuğa insaan saldırmadı
『TR 』GHOST ツ Pwwk
『TR 』GHOST ツ Pwwk преди 16 дни
BU AMK ADAMINA BEN KÖPEKLERİMİ SALIP PARÇALATIRDIN
Bilal Şahin
Bilal Şahin преди 16 дни
loki oldu😑
Merve Maçka
Merve Maçka преди 17 дни
Şimdi hera yok melek olup gitti
Merve Maçka
Merve Maçka преди 17 дни
😭😭😭😭😢😢
RIFAT EFE ÇULHA
RIFAT EFE ÇULHA преди 17 дни
Adam köpekle aynı irk olduğu halde köpek daha akıllı😂😂
salih yazici
salih yazici преди 17 дни
abi ben bu adama kıçık oldum
XO ÖMER OKTAY
XO ÖMER OKTAY преди 17 дни
Şu mal adama pic deyin kaşınıyor
Berilbelinay öztürk
Berilbelinay öztürk преди 18 дни
Köpek lerim almayan insan değil
Aybolek Maksadowa
Aybolek Maksadowa преди 18 дни
Masallah
Ugurhan Komurcu
Ugurhan Komurcu преди 19 дни
Artisler
Mehmet Ali uygun
Mehmet Ali uygun преди 19 дни
Köpek sahibi olarak söylüyorum köpek mükemmel birşey evlat niyetine besliyorum onun gibi köpeğim olsa eve sokmam
Polat25 25
Polat25 25 преди 19 дни
Skkxkzkxki
Polat25 25
Polat25 25 преди 19 дни
3,ka,s,k Alskskkzks
Adem Yardan
Adem Yardan преди 20 дни
Abi hiç yedek tasma varmı benim dışı kangalım var
Poyraz Yalcın
Poyraz Yalcın преди 20 дни
Abi rotun la kavga yap
Muhammed Cemil Çiçek
Muhammed Cemil Çiçek преди 21 ден
Tayfun abi haklısın
Suna Gül
Suna Gül преди 21 ден
wu jYE👍❤👍👍👍👍👍😙❤
Ömer Asaf YILDIZ
Ömer Asaf YILDIZ преди 21 ден
abi kangal da dövüştürülüyo ama niye pitbul yasak e kangal dövüştürülüyo o niye yasakdeğil
Nesli Çelikkol
Nesli Çelikkol преди 21 ден
Heraa
Nesli Çelikkol
Nesli Çelikkol преди 21 ден
Şimdi yok 😭🥺🥺
Ulaş Çengel
Ulaş Çengel преди 22 дни
Abi video kurgumu emin degilim cunku kavga ederken ikinizde gülüyonuz bide adam kavgayı hayırdır kardeş diye başlatıyo ne alaka ama kurgu demiyorum ve seni çok seviyorum
murat yıldız
murat yıldız преди 22 дни
pitbull seviyorum yalan yok
Rafet Hasanli
Rafet Hasanli преди 23 дни
Abi benim bi SİVAS KANGAL var kediye bilə saldırmiyo
Berat Mağrali
Berat Mağrali преди 23 дни
.
İsmail POLAT
İsmail POLAT преди 23 дни
bu bence kurgu ama bir mesaj verilmek isntenmiş galiba
Fulya Bölükbaşı
Fulya Bölükbaşı преди 24 дни
abi senin ulltin var neden itmiyon
Ayşe Tiryaki
Ayşe Tiryaki преди 24 дни
Eline salık dövseydin iyi olurdu ben döverdim
Eren Özçelik
Eren Özçelik преди 24 дни
abi tinercilerin mekanına filan gidiyodun şimdide git ya lütfen
Ddd Hhh
Ddd Hhh преди 24 дни
Ben onu anasından doğdun pişman ederim
kayhan GÖLGELEYEN
kayhan GÖLGELEYEN преди 25 дни
Bu çocuğun her videosu kurgu birader ya
Erdem53
Erdem53 преди 25 дни
abi tasma daha iyi oynamış
Caner Özdemir
Caner Özdemir преди 25 дни
Adam geri dönebildimi merak konusu 🤨
AZE.ROMAN.
AZE.ROMAN. преди 25 дни
Köpeklrine Maşşallah sana ve köpeklrinr 👍👍👍👍👍💙❤💚
AZE.ROMAN.
AZE.ROMAN. преди 25 дни
MaşşAllah sana ve köpeyine. Video güzel Azerbeycandan selamlar.
Nurali Şentürk
Nurali Şentürk преди 26 дни
Maşalah abi valaha çok güzel köpekler
Tolga Aktaş
Tolga Aktaş преди 26 дни
Kurgularına hastayız 😂😂😂
BeyaZ Zencİ61
BeyaZ Zencİ61 преди 27 дни
Devam ettirseydin bari sıkılmadan sardırmadan izledim valla
TUŞLU TELEFONLAR 3
TUŞLU TELEFONLAR 3 преди 27 дни
Abi hakketten ya köpeklerin ne suçu var köpekler çok tatlı ki
BEN SEMİH
BEN SEMİH преди 28 дни
reis seni çok sever ve izlerim ama bu video kurgu gibi
Burak AYKIN
Burak AYKIN преди 28 дни
ayıp yaptığı
Burak AYKIN
Burak AYKIN преди 28 дни
ayıp
Sevgi Boz
Sevgi Boz преди 28 дни
Korkut onları
UMUT HETEMOV
UMUT HETEMOV преди 28 дни
Abi iyi yapmsn
Gokhan Ordekc
Gokhan Ordekc преди 29 дни
Arkadaş sende be iş yapacağına bi karar ver yaa youtuber mi olucan mafyamı kolpacımı yada senarist falan ol
Ahmet Aygör
Ahmet Aygör преди 29 дни
Tayfun çok gereksiz birisin bana artistlik tapsan bir yumrukda indiririm seni
Çağan Civelek
Çağan Civelek преди 29 дни
Nice kurgu
VaTTaN özbahar
VaTTaN özbahar преди 29 дни
Gülmeyin bari de inanalım
Serhan Camci
Serhan Camci преди месец
Marla Neymis 80 kg rotweiler varken
Serhan Camci
Serhan Camci преди месец
Hicbirinisin köpeki efsane degil
DOĞUKAN KARAYEL
DOĞUKAN KARAYEL преди месец
ADAMA GICIK KAPTIM TAYFUN ABİ
Fulya Tastemel
Fulya Tastemel преди месец
Adamın siritmasina gıcık olan +1 lesin
Yunus Wild Rift
Yunus Wild Rift преди месец
Maşşallah
hamza görmüş
hamza görmüş преди месец
maşşalla
Hshsh Sjsjsjsj
Hshsh Sjsjsjsj преди месец
Maşallah
Buglem Aktas
Buglem Aktas преди месец
Adam vidyonun tadını kaçırdı ya
Arda Özkan
Arda Özkan преди месец
Bir gün bi kıllısına çatarsın
Güler Mehmet
Güler Mehmet преди месец
Maşallah
ayhan sahin
ayhan sahin преди месец
Rol yeteneği sıfır.iyi bir oyuncu bul.kotu adam fln
Aydın süzer
Aydın süzer преди месец
Çokgüzel olmuş
Kadir Efe
Kadir Efe преди месец
Şöyle mal insanları sokaklara salmayın lütfen. Bir de salak salak gülüyor aptal insan
TurkishPasha
TurkishPasha преди месец
kurguya puan 10da 3
YES
YES преди месец
Kardeşim kurgudan vazgeç kaliteni düşürme
beyazit han
beyazit han преди месец
Abi sen takma kafanı👍👍👍
Atakan Tpt
Atakan Tpt преди месец
KURGU KÖTÜ
Atakan Tpt
Atakan Tpt преди месец
kurguu bırak
Ali Eren DĞRMNC
Ali Eren DĞRMNC преди месец
4:15 aradığın yer
muhammed kamacı
muhammed kamacı преди месец
ensaar beni geçebilirmisin boks makinesında asdfg
sercan ipek
sercan ipek преди месец
Kardes sen kendini yine iyi tutmussun ben olsaydim kirmisdim agzini yüzünü
kenan erkal
kenan erkal преди месец
Maşallah
mehmet Büyük
mehmet Büyük преди месец
hera şimdi melek
salim can bölük
salim can bölük преди месец
yapmacık olduğu o kadar belliki ama bu abiyi seviyom
Yusuf Aydın
Yusuf Aydın преди месец
Güzel kurgu
alekberov 6
alekberov 6 преди месец
Kanalım da abune 11 15 edək maraqlı videolar
Bircan Göksoy
Bircan Göksoy преди месец
Hadese maşallah
SİNCAN'DA MARLA İLE BULUŞMA YAPTIK ÇOCUKLAR TARTIŞTI KAVGA ÇIKTI!!
20:21
Pitbull Ailesi TV
Показвания 1,7 млн.
АЛА-БАЛА РЕАГИРАТ НА СТАРИТЕ АЛА-БАЛА
22:34
БОРО ПЪРВИ - АЗ НЕ СЪМ РАПЪР (с EMIL TRF) [Official Video]
2:41
Hercai 56. Bölüm
2:17:18
Hercai
Показвания 1,8 млн.
Pitbull Oscar'ın spor salonu ile imtihanı !!!
00:58
Oscar Tv
Показвания 1,9 хил.
ÜÇ KAĞITÇI - Türk Filmi (Kemal Sunal)
1:21:29
Gülşah Film
Показвания 16 млн.
KÖPEKLERİME MASKE TAKIP ŞAKA YAPTIM - ZİNCİRİ KIRDI!!!
12:51
Pitbull Ailesi TV
Показвания 4,6 млн.
Mazlum Hayvanlarımız Barınak Denilen Ölüm Kamplarında
2:07:17
Kihayko Tv
Показвания 26 хил.
Küçük Ağa 26. Bölüm - FULL BÖLÜM
1:37:43
Kanal D Arşiv
Показвания 108 хил.
Yolda Gezerken Köpeği Görünce SİLAH ÇEKTİ!! ÇOK ZOR ANLAR YAŞADIK!!!
10:05
АЛА-БАЛА РЕАГИРАТ НА СТАРИТЕ АЛА-БАЛА
22:34
БОРО ПЪРВИ - АЗ НЕ СЪМ РАПЪР (с EMIL TRF) [Official Video]
2:41
Hercai 56. Bölüm
2:17:18
Hercai
Показвания 1,8 млн.
We Rushed to the EMERGENCY ROOM on Vacation 😢 | The Royalty Family
15:52
The Royalty Family
Показвания 2,6 млн.
Dog Sliding Down A Snowy Hill
3:15
Daily Dose Of Internet
Показвания 6 млн.
Horse Grins And Farts After Playing In Water - 1171936
0:20
RM Videos
Показвания 2 млн.
ПРАНКИ НАД КОТАМИ!
15:41
ЕГОРИК
Показвания 1,8 млн.
PİTBULL PAŞA İLE ERSİN YEKİNE KIŞKIRTMA YAPMAYA ÇALIŞTIK!
11:18
6 TANE KEDİ İLE BİR GÜN BOYUNCA ÇILDIRDIM YAĞMUR KAYA
10:34
Yağmur Kaya
Показвания 375 хил.